
- Nasza lokata w rankingu, który zostanie powtórzony w połowie marca przyszłego roku pokazuje, że sumiennie pracujemy, wdrażamy nowy system szkolenia i wykorzystujemy wielki prezent jaki zrobili nam głosujący piłkarze, ich rodzice, trenerzy, a przede wszystkim kibice - mówi Marek Piotrowski, koordynator ze strony klubu, który wraz z Januszem Pomorskim odpowiada za promocję w konkursie. - Obecnie analizujemy ranking i szukamy sposobów by przesunąć się w jego górę. Dziś zajmujemy 21 lokatę, naszym celem jest pierwsza dziesiątka.
"Szkółki Nivea" to nie jedyny ciekawy projekt w którym uczestniczy klub Pogoń Lębork. W poniedziałek 19 listopada br. rusza podobny konkurs producenta gry FIFA 13 firmy EA SPORTS. Pogoń zgłosiła tam swój akces i szykuje się kolejne miesięcznie internetowe głosowanie. Szczegóły w poniedziałek na naszym serwisie.
Zapraszamy na profil Pogoni Lębork prowadzony na stronie "Szkółki Nivea". Można go obejrzeć TUTAJ .