Przełom roku jest okazją do podsumowania działalności naszego internetowego serwisu. W 2012 roku nasza strona zanotowała 134.454 odwiedzin i 490.677 odsłon i są to liczby zbliżone do roku 2011 (odpowiednio 139.297 i 508.859). W serwisie w ciągu 365 dni ukazało się 268 artykułów (262 w 2011). Najpopularniejszy z nich mówiący o udziale Pogoni w konkursie Szkółek Nivea zanotował aż 4005 odsłon. 990 odsłon zanotowała informacja o objęciu przez trenera Sobiesława Przybylskiego funkcji trenera seniorów. Najwięcej osób bo aż 1149 odwiedziło nasz serwis 27 maja 2012 by przeczytać smutną informację o spadku zespołu seniorów z 4 ligi.
Ogólna liczba odwiedzin strony www.pogon.lebork.pl w latach:
  • 2012 - 134.454
  • 2011 - 139.297
  • 2010 - 116.898
  • 2009 - 105.063
  • 2008 - 91.529

W roku 2012 na naszych łamach ukazało się 41 galerii zdjęć z 41 meczów seniorów i juniorów Pogoni Lębork. Wiele zdjęć zostało później wykorzystanych przez lokalne media, podobnie jak masa informacji przygotowywanych przez nasz zespół redakcyjny. Bo obsługa medialna sekcji piłki nożnej i przekazywanie mediom informacji z życia piłkarskiej Pogoni to ważny element naszej pracy.

Aktualna i bogata w treści strona piłkarskiej Pogoni od lat jest ciekawą ofertą dla sponsorów, których prezentujemy na naszych łamach. Średni czas przebywania internauty w serwisie to 2 minuty i 19 sekund, o 4 sekundy dłużej niż rok wcześniej. Społeczna praca redakcji w składzie: Janusz Pomorski, Marcin Kapela, Marek Piotrowski, Jakub Urbański, a także fotoreportera Jacka Zaborowskiego zauważona została na początku roku 2012 w rankingu sportowych stron internetowych przygotowanym przez lęborską redakcję Dziennika Bałtyckiego. Nasz serwis w rankingu zajął 1. miejsce, więcej o rankingu TUTAJ. Przy pozyskiwaniu informacji pomagają nam trenerzy i kierownicy drużyn w Pogoni.

W 2012 roku prawie dwukrotnie zwiększyła się liczba naszych fanów na profilu facebook.com/pogonlebork Obecnie dobijamy do 1000 fanów, a ruch generowany przez FB to prawie 1/3 odwiedzin naszego serwisu (dwukrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2011). Także dzięki zaangażowaniu internetowej społeczności udało się naszemu klubowi dostać do programu „Szkółek Nivea” czy Patronatu Akademii Ajaxu Amsterdam nad naszymi najmłodszymi drużynami juniorskimi.

 W planach na 2013 jest zwiększenie materiałów filmowych. W tym roku było ich rekordowo dużo, chcemy jednak jeszcze więcej. Korzystając z okazji zapraszamy do współpracy fotoreporterów, filmowców amatorów i osoby chcące pisać o sporcie i piłce nożnej. Gwarantujemy fachowe przeszkolenie i wiele satysfakcji z wykonywanej pracy, która dla nas jest pasją.