Po meczu z Sokołem Kleczew po raz pierwszy na naszym stadionie
przeprowadzona została konferencja prasowa. Z dziennikarzami i klubowymi
mediami spotkali się trenerzy obu zespołów oraz zawodnicy (po jednym z
drużyny). Konferencja odbyła się w wyremontowanym pomieszczeniu tzw.
„kawiarenki”. Na ścianie zawisła ścianka reklamowa sponsorów Pogoni.
Logotypy firm i instytucji wspierających naszą drużynę znalazły się
także w materiałach filmowych przygotowanych przez klubową telewizję
PogońGolTV. Popularność naszych materiałów wideo, szczególnie skrótów
meczów rośnie z dużym tempie. Skrót z Kalisza przygotowany przez naszą
telewizję wyświetlony został aż 6558 razy, to rekord wszechczasów.
Kolejny najpopularniejszy materiał wideo ze sparingu z Partizanem
Belgrad ma na dzień 20 marca br. 5764 odtworzeń.
Pierwszą konferencję prasową można uznać za udaną, a inicjatywa z pewnością będzie nas wyróżniać na tle drużyn III ligi.
Pierwszą konferencję prasową można uznać za udaną, a inicjatywa z pewnością będzie nas wyróżniać na tle drużyn III ligi.