logoleborka_net.jpg5.000 zł, taką kwotę przyznał Burmistrz Lęborka i radni na realizację zadania „Promocja miasta Lęborka poprzez uczestnictwo we współzawodnictwie sportowym oraz organizowaniu przez sekcję piłki nożnej LKS „Pogoń” Lębork imprez sportowych” . Całkowity koszt realizowanego zadania wynosi 13.320 zł. Umowa obowiązuje od 5 października do końca 2009 roku. Dziś podpisano umowę w tej sprawie.

Podczas spotkania w Ratuszu podpisano także umowę (55 tys. zł) na realizację zadania „Promocja miasta Lęborka poprzez uczestnictwo we współzawodnictwie sportowym oraz organizowaniu przez sekcję tenisa stołowego LKS „Pogoń” Lębork imprez sportowych”. Całkowity koszt realizowanego zadania wynosi 63.900 zł.
{jgxgal folder:=[images/stories/trol/promocja_miasta_poprzez_sport] cols:=[2] title:=[Klub Pogoń Lębork reprezentował prezes Piotr Boniaszczuk i wiceprezes ds. tenisa stołowego Wojciech Potrykus]}
Klub Pogoń Lębork jest z pewnością rozpoznawalną marką sportową na Pomorzu i w kraju więc promocja poprzez sport wydaje się naturalna. Wiele małych miast tylko poprzez drużynę piłkarską jest rozpoznawalnych na sportowej mapie Polski. Ruch Radzionków, Unia Janikowo, Tur Turek to miejscowości kojarzone wyłącznie przez pryzmat piłki nożnej. Futbol od lat jest najpopularniejszą dyscypliną w Polsce. Ponad 600 widzów na ostatnim meczu w Lęborku z Aniołami Garczegorze to widownia nieosiągalna przez inne dyscypliny w naszym mieście. Także popularność naszego serwisu i liczba jego codziennych odwiedzin świadczy o popularności piłki i klubu Pogoń. Możliwości promocji są więc spore, a nierozerwalny związek nazwy Pogoń z Lęborkiem zapewnia skuteczne dotarcie do odbiorców.