Tradycyjnie na przełomie roku krótko podsumowujemy działalność naszego serwisu www.pogon.lebork.pl. Rok 2015 był dla nas czasem intensywnej pracy. W 2015 roku serwis Pogoni odnotował 198.626 odwiedzin (wzrost o o 11,28% w stosunku do roku 2014 - 176 166 odwiedzin i 26% więcej niż w roku 2013 - 157.591).
W liczbie odsłon zbliżyliśmy się o miliona. W roku 2015 nasz serwis zanotował 958.492 odsłony co było kolejnym rekordem.
Systematycznie rośnie też liczba fanów na Facebooku. Na koniec roku 2015 polubiło fanpage Pogoni polubiło 3190 fanów. W ubiegłym roku w naszym serwisie ukazało się 332 artykułów i 56 relacji zdjęciowych z meczów (zawierały one ponad 2000 zdjęć).
W liczbie odsłon zbliżyliśmy się o miliona. W roku 2015 nasz serwis zanotował 958.492 odsłony co było kolejnym rekordem.
Systematycznie rośnie też liczba fanów na Facebooku. Na koniec roku 2015 polubiło fanpage Pogoni polubiło 3190 fanów. W ubiegłym roku w naszym serwisie ukazało się 332 artykułów i 56 relacji zdjęciowych z meczów (zawierały one ponad 2000 zdjęć).
Rok 2015 to intensywny rozwój kanału wideo. PogońGolTV przygotowała 47 materiałów wideo, w większości były to popularne skróty z meczów seniorów. Mimo trudności technicznych (m.in. kradzież kamery po naprawie serwisowej – odkupiona, nowa jest od grudnia w naszych rękach) coraz częściej kamera towarzyszyła zmaganiom naszej drużyny na wyjazdach. Przyśpieszeniu uległa też publikacja piłkarskich skrótów. Pod koniec jesieni udawało się pokazać gole już 3 godziny po ostatnim gwizdku.
Rok 2016 to dla naszego serwisu konieczne zmiany strategiczne. Archaiczny system na którym zbudowany jest serwis (to już 10 lat!) musi zostać zbudowany od początku. Zmiany mogą wiązać się z brakiem dostępu przez jakiś czas do serwisu czy treści archiwalnych, których trzeba przenieść. To tysiące artykułów, zdjęć, grafik. Czeka nas duże wyzwanie, ale modernizacja jest nieunikniona. Pozwoli ona tez uatrakcyjnić nasz serwis i wprowadzić nowe funkcjonalności.