program127_front_800_px.jpgAwans do III ligi zdopingował wszystkich do jeszcze większego wysiłku przy działaniach promocyjnych, marketingowych wokół klubu w tym działaniach w internecie czy klubowej telewizji. Uporządkowana została oprawa graficzna materiałów sekcji piłki nożnej. - Pierwszym krokiem był nowy design wejściówek meczowych - wyjaśnia autor większości grafik, webmaster klubowej strony internetowej i wierny kibic Pogoni Jakub Urbański. - Przy okazji meczu z Sokołem Kleczew na Facebooku pojawiły się grafiki dot. meczów kolejki, składu drużyny, wyniku. Uruchomiliśmy także oficjalny profil Pogoni w serwisie Instagram. Teraz przyszła pora na odświeżoną okładkę programu meczowego, który w poprzedniej formie funkcjonował od 2007 roku. Nowością jest z pewnością wyróżnienie wszystkich naszych sponsorów na okładce, o co zabiegał prezes Piotrowski. Materiały są teraz spójne, co wygląda bardziej profesjonalnie i mamy nadzieję, że przełoży się na popularność wśród kibiców, a także umocni naszych sponsorów w przeświadczeniu, że współpraca z naszym klubem przynosi realne korzyści.

Znacznie więcej pracy wymaga przygotowanie nowego portalu internetowego Pogoni…

- Od kilku tygodni pracujemy niejako w „światach równoległych”. Na bieżąco prowadzone są dwie strony internetowe, przy czym na nowej prace wciąż trwają. W okresie przejściowym na obecnej stronie internetowej nie prowadzimy już żadnych prac technicznych, stąd brak aktualnej tabeli czy wyróżnionych wyników meczów i zapowiedzi. Przenieśliśmy całe archiwum artykułów, których przez ponad 10 lat zebrało się niemal 5000 - mówi Jakub Urbański. - Zależało nam najbardziej na tym, aby nowy portal był przystosowany do smartfonów. Obserwujemy statystyki i widać, że już ponad połowa ruchu na naszej stronie pochodzi z tych urządzeń.

Prace są już na zaawansowanym etapie, premiera nowej www we wrześniu 2016.

Poniżej okładka odświeżonego programu meczowego przygotowanego na niedzielne spotkanie Pogoń - Leśnik Manowo:

program127_front_800_px.jpg