
- Regularnie rosnąca liczba fanów to efekt publikacji coraz ciekawszych materiałów w mediach społecznościowych - wyjaśnia Jakub Urbański, administrator serwisu www.pogon.lebork.pl - Przy okazji spotkań ligowych na Facebooku pojawiają się meczowe grafiki ze składem i wynikami, tworzymy też zakulisowe, unikalne treści na Instagram . To wszystko procentuje zwiększoną popularnością naszych kanałów. W najbliższym czasie planujemy również wprowadzić nowości w klubowej telewizji PogońGol TV .
Działalność sekcji piłki nożnej w mediach społecznościowych regularnie jest monitorowana i analizowana. Wszystko po to, aby przekaz był skuteczny i jak najbardziej angażujący społeczność sympatyków Pogoni. Tego oczekują od nas sponsorzy, władze miasta i powiatu, jak i prezesi klubu. Medialnie Pogoń Lębork aspiruje wyżej niż III liga, a dowodem tego będzie zupełnie nowa strona internetowa sekcji piłki nożnej. Jej debiut jeszcze w tym miesiącu.
