Gdyby brać osiągnięcia w tym obszarze, dawno
bylibyśmy już w I lidze... Tu wszystko jest mierzalne a statystyki
czytelne. Nasza ekipa od klubowych social mediów podzieliła się wynikami
i zasięgami klubowego profilu na Facebooku piłkarskiej Pogoni Lębork.
Wyniki są imponujące!!!
Warto przypomnieć, że w liczbie fanów na Facebooku Pogoń Lębork to już
czwarta siła w województwie pomorskim (!!!) po ekstraklasowej Lechii
Gdańsk i Arce Gdynia oraz I-ligowej Chojniczance Chojnice! Liczbą 5828
fanów wyprzedzamy w tym zestawieniu pomorskie drużyny z I, II czy III
ligi, oraz większe miasta z niższych lig.
Ale to nie liczba wirtualnych fanów świadczy o oddziaływaniu klubowego
fanpagu. Decyduje o tym aktywność, interakcje, czyli tzw. "zasięgi". Te
Pogoń Lębork ma od wielu lat ma znaczące…
Ale to nie liczba wirtualnych fanów świadczy o oddziaływaniu klubowego
fanpagu. Decyduje o tym aktywność, interakcje, czyli tzw. "zasięgi". Te
Pogoń Lębork ma od wielu lat znaczące…
Świadczy o tym prowadzony regularnie monitoring. Pod lupę wzięliśmy
tygodniowy okres 24-30 marca 2019 konfrontując Pogoń ze znaczącymi
klubami piłkarskimi z Północnej Polski (z wyłączeniem drużyn z
ekstraklasy).
Wnioski?
Informacje na klubowym profilu Pogoni Lębork w badanym okresie
zanotowały 21.400 wyświetleń i były swoim zasięgiem wyższe nawet od
II-ligowej Elany Toruń grającej w tym czasie wielki mecz z Widzewem
Łódź. W zestawieniu ujęty zostały także kluby KKS Kalisz, Chojniczanka
Chojnice, Gwardia Koszalin, Bytovia Bytów, Gryf Wejherowo i Słupsk.
To dla nas radość i duma, że Pogoń Lębork cieszy się tak wielkim
zainteresowaniem. Świadczy to o profesjonalizmie działania i wielkim
potencjale drzemiącym w klubie o tak długiej i pięknej historii.
Dziękujemy naszym kibicom i sympatykom za aktywność i cieszymy się, że
nasza praca jest doceniana. Potwierdzają to twarde liczby. Wierzymy, że
będziemy mogli przekazywać tylko dobre wiadomości!
Więcej o klubowych social mediach takżę w artykule „Pogoń Lębork rośnie w siłę w mediach społecznościowych” (3.01.2019)
Statystyki oficjalnych profili FB klubów piłkarskich za okres 24-30 marca 2019