fb_zasieg_23_30_2019_700px.jpgGdyby brać osiągnięcia w tym obszarze, dawno bylibyśmy już w I lidze...  Tu wszystko jest mierzalne a statystyki czytelne. Nasza ekipa od klubowych social mediów podzieliła się wynikami i zasięgami klubowego profilu na Facebooku piłkarskiej Pogoni Lębork. Wyniki są imponujące!!!
Warto przypomnieć, że w liczbie fanów na Facebooku Pogoń Lębork to już czwarta siła w województwie pomorskim (!!!) po ekstraklasowej Lechii Gdańsk i Arce Gdynia oraz I-ligowej Chojniczance Chojnice! Liczbą 5828 fanów wyprzedzamy w tym zestawieniu pomorskie drużyny z I, II czy III ligi, oraz większe miasta z niższych lig.

Ale to nie liczba wirtualnych fanów świadczy o oddziaływaniu klubowego fanpagu. Decyduje o tym aktywność, interakcje, czyli tzw. "zasięgi". Te Pogoń Lębork ma od wielu lat ma znaczące…
Ale to nie liczba wirtualnych fanów świadczy o oddziaływaniu klubowego fanpagu. Decyduje o tym aktywność, interakcje, czyli tzw. "zasięgi". Te Pogoń Lębork ma od wielu lat znaczące…
Świadczy o tym prowadzony regularnie monitoring. Pod lupę wzięliśmy tygodniowy okres 24-30 marca 2019 konfrontując Pogoń ze znaczącymi klubami piłkarskimi z Północnej Polski (z wyłączeniem drużyn z ekstraklasy).

Wnioski? Informacje na klubowym profilu Pogoni Lębork w badanym okresie zanotowały 21.400 wyświetleń i były swoim zasięgiem wyższe nawet od II-ligowej Elany Toruń grającej w tym czasie wielki mecz z Widzewem Łódź. W zestawieniu ujęty zostały także kluby KKS Kalisz, Chojniczanka Chojnice, Gwardia Koszalin, Bytovia Bytów, Gryf Wejherowo i Słupsk.

To dla nas radość i duma, że Pogoń Lębork cieszy się tak wielkim zainteresowaniem. Świadczy to o profesjonalizmie działania i wielkim potencjale drzemiącym w klubie o tak długiej i pięknej historii. Dziękujemy naszym kibicom i sympatykom za aktywność i cieszymy się, że nasza praca jest doceniana. Potwierdzają to twarde liczby. Wierzymy, że będziemy mogli przekazywać tylko dobre wiadomości!

Więcej o klubowych social mediach takżę w artykule „Pogoń Lębork rośnie w siłę w mediach społecznościowych” (3.01.2019)

Statystyki oficjalnych profili FB klubów piłkarskich za okres 24-30 marca 2019

fb_zasieg_23_30_2019_700px.jpg